środa, 6 lutego 2008

Borovets

W ostatni weekend firma zafundowala nam wyjazd do Borovets'a - 60 km od Sofii, najstarszy kurort w Bulgarii. Ku mojemu zaskoczeniu masa turystow, to Anglicy!!! - czemu oni tutaj przyjezdzaja na narty to ja zupelnie tego nie kaumam... ale na tym Bulgarzy tez potrafia zrobic interes - dzienny karnet w weekend jest tanszy niz w tygodniu o cale 40 PLN a czemu?? - bo w tygodniu sa tam Anglicy a w weekend mieszkancy Sofii:)))

Ale co tam widoki tym razem rowniez piekne bo na najwyszy szczyt Bulgarii - Musala - prawie 3000 metrow nad pozimem morza, stoki przyzwoite, zero kolejek.
Zestaw mieslismy iscie miedzynarodowy: Ja, Ukrainka, Niemiec i Holender:))) - na zdjeciu ja ze Svetlana z Ukrainy....
mielismy rowniez hulanki i swawole wieczorami i jak widac zabawa byla dobra, a dla tych co wola w nocy rowniez uprawiac sporty byla rowniez opcja jazdy nocnej...



ja tam wybieram jazde w pelnym sloncu:)))

1 komentarz:

Diana pisze...

pięknie pieknie!!!! juz niedlugo tez tam bedziemy!!!!